Informacja dla osób ze szczególnymi potrzebami - Komenda Powiatowa Policji w Jarosławiu

Biuletyn Informacji Publicznej

Informacja dla osób ze szczególnymi potrzebami

Informacja dla osób ze szczególnymi potrzebami

Bezpłatna usługa tłumacza PJM, SJM i SKOGN

Raport o stanie dostepności podmiotu publicznego

Koordynator do spraw dostępności:

Zadania koordynatora ds. dostępności zostały wymienione w art. 14 ust. 2 Ustawy o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. 2019, poz. 1696 z późn. zm.)

Do zadań koordynatora do spraw dostępności należy w szczególności:

1. Wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez podmiot,

2. Przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez podmiot,

3. Monitorowanie działalności podmiotu w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.

Dodatkowe informacje na temat dostępności Komendy Powiatowej Policji w Jarosławiu dla osób ze szczególnymi potrzebami są dostępne w zakładce „Deklaracja dostępności” na stronie jaroslaw.policja.gov.pl

Koordynatorem ds. dostępności w Komendzie Powiatowej Policji w Jarosławiu jest podinsp. Janusz Szkoła.

Kontakt:

Komenda Powiatowa Policji w Jarosławiu

ul. Poniatowskiego 50 37-500 Jarosław

tel. (47) 8241310 

email: jaroslaw@rz.policja.gov.pl

 

Metryczka

Data publikacji 17.09.2025
Data modyfikacji 17.09.2025
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Powiatowa Policji w Jarosławiu
Osoba udostępniająca informację:
asp.szt. Anna Długosz
Osoba modyfikująca informację:
asp.szt. Anna Długosz
do góry